Pokazujemy metody zwinnego zarządzania takie, jak Agile czy Scrum. Prowadzimy warsztaty kreatywne, także w oparciu o Design Thinking. Prowadzimy szkolenie agile oraz uczymy jak wykorzystywać innowacyjność na co dzień oraz zarządzać innowacją (warsztaty dla Liderów).
- twojej organizacji zależy na ciągłym rozwoju, na stałym uzyskiwaniu przewagi nad konkurencją,
- chcesz rozwinąć metody zarządzania projektami w swojej organizacji,
- wiesz, że Prince już nie wystarcza w obecnej rzeczywistości biznesowej,
- masz zespoły różnorodne oraz rozproszone i potrzebujesz sposobu na zarządzanie nimi,
- interesuje cię optymalizacja wartości dodanej oferowanej klientom,
- twoja organizacja wprowadza innowacyjność i szukasz systemu zarządzania innowacyjnością,
- chcesz zwiększyć kreatywność swoich pracowników,
- chcesz stworzyć kulturę, która uruchamia innowacyjność,
- wierzysz w klientocentryczne podejście do biznesu.
Tematy warsztatów określamy na podstawie badania potrzeb twojego zespołu. Możesz również wybrać jeden z gotowych tematów, które wspólnie zrealizujemy.
ZWINNE METODY ZARZĄDZANIA (w tym Scrum)
- Szkolenie Agile - dowiesz się na czym polegają metody zwinne (agile), czym się różnią od metod kaskadowych (waterfall) i kiedy je stosować.
- Poznasz zasady zarządzania w oparciu o SCRUM.
- Dowiesz się kim jest Scrum Mater, Product Owner, Development Team i na czym polega istota zarządzania ludźmi w zwinnych metodologiach.
- Dowiesz się, co to jest Product Backlog, jak go tworzyć, czym jest Tablica Kanban, jak działa Visual Management i jak przeprowadzać codzienne Stand-upy i spotkania Retro.
- Doświadczysz projektowania iteracyjnego, prototypowania i nauczysz się oceniać projekt i zbierać informację zwrotną, która prowadzi do sukcesu.
- Poznasz praktyczne zwinne narzędzia zarządzania, które możesz zastosować od razu po warsztatach.
INNOWACJA KLIENTOCENTRYCZNA (szkolenie Design Thinking)
- Szkolenie Design Thinking jest „jamem innowacyjnym” czyli wydarzeniem, podczas którego uczestnik doświadcza całego procesu innowacyjnego jednocześnie tworząc rozwiązania innowacyjne, inspirując się i poznając teorię. Całość jest oparta o metodę moderacji procesu Design Thinking promowaną przez Stanford University i firmę IDEO.
- Design Thinking to szkolenie, które uczy innowacyjnego procesu szukania takich rozwiązań, które będą wartością dodaną dla klienta.
- Warsztaty Design Thinking przedstawią, że w innowacyjnym procesie naturalne są porażki i nietrafne decyzje. Dlatego proces innowacji zawiera w sobie liczne, małe iteracje zmniejszające ryzyko ponoszenia dużych kosztów nietrafnych inwestycji.
- Design Thinking to Szkolenie, które zawiera liczne doświadczenia pozwalające przekonać się jak skuteczne jest to podejście. Pomaga również przenieść tak rozumianą innowacyjność w codzienne decyzje i działania.
ZARZĄDZANIE INNOWACJĄ
- Innowacje - szkolenia na których poznasz fundamenty zarządzania innowacyjnością w organizacji - proces od zaistnienia konkretnej potrzeby, do pełnej implementacji produktu czy usługi, która wnosi wartość i za którą klient chce zapłacić.
- Warsztaty Design Thinking są tylko pigułką rozszerzoną o aspekt sprzedaży i wdrażania innowacji w organizacji.
- Zdobędziesz umiejętności budowania Dependency Net - sieci zależności ułatwiającej udane wdrożenie innowacji.
- Poznasz metod współtworzenia przestrzeni i kultury organizacyjnej sprzyjającej tworzeniu innowacji.
- Nabędziesz kluczowe nawyki liderskie stymulujące zespoły do wdrażania innowacji, poznasz mechanizmy uruchamiania kreatywności pracowników.
- Innowacje szkolenia - poznasz twarde narzędzia zarządzania procesem wdrażania innowacji, czyli wybrane elementy Scrum (Product Backlog, Kanban Board).
INNOWACYJNOŚĆ NA CO DZIEŃ
- Poznasz prawdy i mity na temat innowacyjności.
- Zaczniesz postrzegać innowacyjność jako proces przekładania idei na rozwiązanie, które wnosi wartość i za którą bylibyśmy w stanie zapłacić.
- Poznasz rodzaje innowacji w oparciu o model Degraffa i doświadczysz tego, że innowacja to nie tylko spektakularny przełom, ale przede wszystkim usprawnienie dnia codziennego.
- Poznasz powody i konsekwencje dwóch podejść - innowacja produktocentryczna vs. klientocentryczna.
- Szkolenie Design Thinking pomoże zrozumieć cały proces (d.school, IDEO) - od empatii do rozwiązania, które wnosi wartość.
- Dowiesz się jak wejść w buty klienta. Poznasz mapę empatii oraz techniki empatycznej analizy potrzeb.
- Poznasz metody generowania innowacyjnych rozwiązań.
Wyślij zapytanie