Za pomocą autorskiego modelu 4Q&Check uczymy komunikacji angażującej, nastawionej na efekty. Szkolenie z komunikacji uczy jak zarządzać różnorodnością wykorzystując model KOLORÓW. Szkolimy z angażującej perswazji i wpływu.
Ten produkt jest dla ciebie jeżeli:
Na program wdrażania Angażującej Komunikacji składają się elementy:
- Jakie cztery elementy postawy cechują efektywnych liderów angażujących?
- Co buduje, a co rujnuje zaangażowanie?
- Jak stosować GPS Menedżerski (model 4Q&Check)? Pięć elementów angażującej rozmowy nastawionej na twardy rezultat biznesowy?
- Kiedy forsować, a kiedy angażować - jak można w jednej interwencji połączyć oba style?
- Kiedy i jak pytać, kiedy i jak mówić, kiedy i jak weryfikować efekty (narzędzie „Arbuz menedżerski”)?
- Jak skutecznie i przyjemnie można egzekwować w stylu angażującym?
- Co lider powinien wiedzieć o rozwijaniu potencjału - dlaczego opłaca się skupiać na talentach, a nie na słabościach?
- Jak angażować i rozwijać potencjał pracowników metodami mentoringowymi, czyli trening informacji zwrotnej, która uruchamia zmiany (Feedforward)?
- Jak prowadzić spotkania, aby były krótkie, kreatywne i efektywne oraz uruchamiały synergię zespołową? Prowadzimy szkolenie aby spotkania były efektywne i zachęcały do dalszej pracy.
7. Angażująca perswazja i wpływ.
- Metody wywierania wpływu, których efektem jest angażowanie drugiej strony w osiąganie celów i budowanie długofalowych, pozytywnych relacji.
- Zyskanie siły sprawczej oraz podniesienie sprawności organizacyjnej poprzez zastosowanie praktycznych narzędzi budowania swojej wartości rynkowej w organizacji.
- Poznanie w praktyce dwóch wymiarów wywierania wpływu: strategicznego (długofalowe budowanie sieci wpływu i relacji, dzięki którym osiągamy rezultaty biznesowe) oraz operacyjnego (przekonywanie ludzi do swoich pomysłów podczas codziennych interakcji).
- Podniesienie sprawności biznesowej poprzez rozwinięcie umiejętności rozpoznawania potrzeb odbiorców i dostosowywania do nich komunikacji oraz strategii działania.
- Zwiększenie własnej skuteczności w wywieraniu wpływu poprzez poznanie i trening elastycznego dopasowywania do różnych stylów komunikacyjnych.
- Trening „wpływowych” nawyków komunikacyjnych w relacji ze współpracownikami na bazie Modelu Kolorów (typy osobowości Junga).
- Metody i narzędzia wywierania wpływu.
- Perswazyjne wypowiadanie się (metafora, język korzyści, angażowanie różnych kanałów komunikacyjnych, pobudzanie emocji w komunikacji interpersonalnej).
8. Budowanie charyzmy i wystąpienia publiczne.
- Czym jest charyzma i dlaczego jest kluczowym narzędziem Angażującego Lidera?
- Po pierwsze BYĆ. Po drugie BYĆ KIMŚ. Po trzecie ANGAŻOWAĆ w wizję - narzędzia i trening charyzmatycznego przywództwa.
- Sztuka prezentacji bez tajemnic:
A) Od tremy do charyzmy - uruchamianie umysłu, serca i ciała dla pokonania strachu i wydobycia silnego, przekonującego głosu.
B) Zacznij od intencji - umiejętność stosowania modelu Golden Circle dla angażowania publiczności.
C) Elevator Pitch oswojony - zasady i trening efektywnych i krótkich wystąpień dla osiągania celów biznesowych i inspirowania ludzi.
D) Podkręć swoje wystąpienie - tricki i zasady tworzenia spektakularnego wystąpienia.