Budujemy klientocentryczne strategie sprzedażowe. Pracujemy ze sprzedawcami, wprowadzamy innowacyjne rozwiązania i systemy sprzedażowe. Dzięki temu pomagamy naszym klientom zwiększać wyniki i konkurencyjność na rynku.
Ten produkt jest dla ciebie, jeśli:
Wszystkie nasze projekty sprzedażowe mają charakter procesowy. Oferujemy nie tylko szkolenia dla handlowców - wspieramy Twoją organizację w budowaniu nowej strategii, wdrażaniu jej i monitorowaniu efektu. Projektujemy nowe nawyki sprzedażowe, które zostaną w twojej firmie na lata. Systematycznie przejawiane, przeniosą twoją sprzedaż na nowy poziom.
Rozwiązania dla B2B
Jeśli masz poczucie, że Twoi handlowcy znają już wszystkie metody, przeszli liczne szkolenia, ale mimo to sprzedaż nie zwiększa się – poznaj nasz unikatowy program. Oferujemy szkolenie - sprzedaż B2B dla handlowców, którzy mają przekonanie, że nie ma rozwiązania mogącego zwiększyć ich wyniki. Biorąc udział w naszym programie szybko przekonają się, jaki procent potencjału sprzedażowego realnie realizują. Jeśli poziom wykorzystania potencjału sprzedażowego handlowców przekroczy w diagnozie 70% obiecujemy, że nie będziemy szkolić twoich handlowców. Obecnie średnia w Polsce wynosi 44%. Sam przekonaj się jak stosunkowo mała inwestycja czasowa i finansowa przyniesie znaczący wzrost potencjału sprzedażowego. Przeprowadzając szkolenie - sprzedaż B2B wykorzystujemy ciekawe i oryginalne formy które pomogą w zwiększyć handel i przyniosą zadowalające rezultaty.
Nasz WAY SPRZEDAŻOWY
Jeśli masz poczucie, że klient mógłby kupić więcej, gdyby twoi sprzedawcy potrafili odpowiednio z nim rozmawiać – wypróbuj nasz WAY SPRZEDAŻOWY. To innowacyjne podejście do procesu rozwoju kompetencji sprzedażowych. To nie są szkolenia sprzedażowe. Nasze podejście to cały proces oparty na precyzyjnej diagnozie, unikalnym procesie treningu nawyków, angażującym metodycznym procesie ośmiotygodniowego wdrożenia, follow-upie i zmierzeniu efektu.
Jakie efekty daje WAY SPRZEDAŻOWY dla twoich sprzedawców?
Cały proces bazuje na autorskich metodach i modelach 4Results. Szkolenia sprzedażowe zawarte w tym procesie mają charakter praktycznych warsztatów z przewagą ćwiczeń.
Jak wygląda ten proces?
WAY SPRZEDAŻOWY składa się z czterech elementów:
Proces opiera się na indywidualnych, pogłębionych wywiadach, podczas których konsultant wciela się w rolę klienta. Sesje są nagrywane, a po ich zakończeniu konsultant wypełnia szczegółową ankietę pozwalającą określić wskaźnik kompetencji sprzedażowych badanej osoby. Każdy uczestnik otrzymuje swoje indywidualne wyniki. Lider otrzymuje wyniki całego swojego zespołu. Wynik na wejściu daje punkt startu dla całego kierunku rozwoju.
W kolejnym kroku, opierając się na analizie potrzeb oraz wynikach pomiarów, projektujemy proces szkoleniowy mający na celu pogłębienie umiejętności sprzedażowych. Program, najczęściej dwudniowy, oparty jest o praktyczne szkolenie, trening oczekiwanych zachowań i konkretne techniki sprzedaży. Po zakończeniu szkoleń uczestnicy otrzymują zadania wdrożeniowe oraz wytyczne do ćwiczeń. Każdy handlowiec pracuje na swoim, indywidualnym planie rozwojowym.
Kolejne szkolenia dla handlowców to spotkania uzupełniające proces rozwojowy. Wypełniamy te luki, które są widoczne po całym procesie wdrożenia. Każdy uczestnik pracuje indywidualnie ze swoim planem rozwoju.
Końcowym etapem tego procesu są kolejne sesje spotkań uczestników z konsultantem, podczas których wykonywany jest pomiar wyjściowy kompetencji sprzedażowych oraz porównanie z wynikiem pomiaru początkowego.
Jeżeli chcesz poznać szczegóły naszego podejścia do zwiększania efektywności sprzedaży – skontaktuj się z nami.
Zamów książkę Sprzedaż Pogłębiona 2.0.
ROZWIĄZANIA DLA RETAILU
Projektujemy cały proces wdrażania zmian w sprzedaży, uwzględniając realia i potrzeby biznesowe twojej organizacji. Budujemy nowe strategie zarządzania retailem zarówno od strony customer experience, jak i od strony zarządczej. Opracowujemy standardy, dzięki którym obsługa klienta w sieci przechodzi na wyższy poziom. Prowadzimy szkolenia dla trenerów wewnętrznych, zajmujemy się również rekrutacją tworząc profile i matryce kompetencji pracownika odpowiadającego modelowi biznesowemu twojej sieci. W zależności od charakteru zmian i twoich potrzeb, możemy towarzyszyć twojej organizacji w całym procesie wdrożeniowym bądź na jego poszczególnych etapach.
Skorzystaj z wybranego szkolenia dla handlowców, aby zainspirować swój zespół sprzedażowy do zmiany.
Budowanie klientocentrycznych strategii sprzedażowych - warsztat wdrożeniowy
- Podczas szkolenia nabędziesz umiejętności zarządzania customer experience
- Rozwiniesz umiejętności stymulowania pozytywnych doświadczeń klienta na każdym etapie kontaktu.
- Szkolenia customer experience pomogą wdrożyć zestaw kluczowych narzędzi zarządzania.
- Rozwiniesz umiejętności patrzenia na doświadczenia klienta z perspektywy trzech rodzajów potrzeb (merytorycznych, proceduralnych i psychologicznych).
- Zbudujesz tożsamość wspierającą zachowania klientocentryczne.
- Poszerzysz umiejętności komunikowania się z klientem.
Innowacje w sprzedaży - szkolenia Design Thinking
- Zdobędziesz umiejętność tworzenia innowacyjnych rozwiązań w sprzedaży, które wnoszą klientowi realną wartość dodaną.
- Poznasz czym jest innowacyjność oraz co oznacza bycie innowacyjnym w codziennej pracy w sprzedaży.
- Doświadczysz w praktyce metody Design Thinking – klientocentrycznego projektowania rozwiązań w oparciu o empatię i iteracyjne prototypowanie.
- Rozwiniesz swoje umiejętności zauważania i nazywania potrzeb klientów („luk innowacyjnych”).
- Poznasz i przećwiczysz twórcze techniki wspomagające generowanie pomysłów.
- Rozwiniesz umiejętności przełamywania schematów i wychodzenia poza utarty tok myślenia.
- Poznasz i nabędzisz umiejętności prezentacji własnych pomysłów na innowacje.
Klientocentryczna obsługa klienta – szkolenia dla pracowników sieci retailowych
Przeprowadzamy szczegółową analizę, a następnie projektujemy warsztaty, podczas których wspólnie z zespołami sprzedażowymi budujemy i wdrażamy standardy obsługi klienta. Przeprowadzamy szkolenia customer experience, które podnoszą wskaźniki NPS w twojej sieci.
Wdrażanie standardów i narzędzi zarządzania retailem
Opracowujemy zestawy rutyn, filmy e-learningowe, podręczne materiały, dopasowane do potrzeb i procesu szkoleniowego twoich zespołów sprzedażowych. Nasi eksperci w tym celu współpracują z przedstawicielami wszystkich poziomów twojej organizacji. Jest to gwarancją skuteczności opracowanych standardów i narządzi oraz ich spójność z modelem biznesowym i strategią twojej organizacji.
W ramach warsztatów przygotowujemy trenerów wewnętrznych do pracy z zespołami sprzedażowymi, tworzymy narzędzia wspierające on-boarding, uczymy jak powinna wyglądać efektywna komunikacja w zespole. Pokazujemy liderom jak zaangażować pracowników i w jaki sposób powinno wyglądać budowanie skutecznego zespołu sprzedażowego.